dinsdag 20 september 2011

Grapjes

Die GJ is onverslaanbaar met zijn humor(flauw), maar ondertussen vermaakt hij zich en dat is het belangrijkst. Ik op pad en heb zomaar een scootmobiel voor hem gevonden. Zomaar langs de straat. Welliswaar een oud model, maar GJ wil er niet op. Wil liever op de bank naar een Belgisch spelprogramma kijken.
Hij is er moe, maar ontspant zich lekker. Ik nog even de laatste souveniertjes kopen, dus lekker op straat in allerlei winkeltjes sneupen. Goedkope sigaretten, dure sigaren.
Ja ik heb een nieuw doosje sigaren gevonden. GJ blij, want zijn verslaving is erger dan hij dacht..
Jammer dat de vakantie ter einde loopt, maar ondanks GJ afnemende gezondheid hebben we genoten.
Straks nu ja morgenavond vliegen we weer terug naar Nederland, het gewone leven!
Nu nog even samen zwemmen. De temperatuur is heerlijk.

Gonnie

3 opmerkingen:

  1. Het is hier al lang bedtijd, maar ik ben nog even weg geweest vanavond.

    Heerlijk die flauwe humor van GJ.
    Ik mag hem graag horen kletsen.

    Tsss, dat hij die scootmobiel nou niet wou gebruiken :).

    Goede reis terug!

    Liefs, Hinke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foekje
    Kan me voorstellen dat hij niet in deze scootmobiel wilde rijden. Volgens mij passen z'n billen nooit in dat babyzitje. Andere doelgroep denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen