donderdag 15 september 2011

Zon en hitte

Jullie begrijpen dat wij het hier net zo moeilijk hebben als jullie daar in Nederland. Misschien wel moeilijker! Hier is bijvoorbeeld vooral het probleem dat ik door de zon nauwelijks kan typen en dat irriteert me enorm. Dan denk ik 'Was ik maar in dat ideale Friesland'. Ook weten jullie dat we hier nog wel nog wel een week hier moeten blijven. Ik stop met het schrijven in die kutzon. Ik schrijf verder als hier ook een keer regent of koud is.

En nu noemt Gonnie (net uit haar middagslaapje) mij een leugenaar en dat ik dat altijd ben geweest! Nu weten jullie wie Gonnie echt is!
Gelukkig wordt het nu een stukje kouder maar nog wel rond de 26 graden schat ik. Het lijkt weer op Nederlandse temperaturen. Toch? Ik ga ook eerlijk zegen dat hier wel water valt: er zit een stromend watervalletje boven de vijver.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten