dinsdag 20 september 2011

PrijsBedreiging

Jullie hebben al een tijdje niks meer van mij gehoord (gelezen) dat heeft indirect te maken met de Prijsvraag. Het leek een groot succes te worden maar ik kreeg een paar ernstige bedreigingen ven mensen die je soms 'vrienden' noemt. Wees gerust Agaath H. en Arie F.: jullie namen worden hier niet verder gebruikt. Na een paar gesprekken met de PBP (Plaatselijke Balinese Politie) en de IAV (Indonesische AntiTreur Vriendenclub) heb ik na intensief overleg besloten deze Prijsvraag bij deze te sluiten. Het inleggeld zal ik na 15 december 2011 terug storten. Helaas. Misschien binnenkort in Egypte weer een nieuwe start.

Verder gaat het hier nog steeds goed. Gisteren weer de taxi van Wayan voor een dikke middag gehuurd. Eigenlijk een rit nergens naar toe, zolang we soms maar even konden uitstappen en wat drinken en eten. We hoeven geen tempels meer te zien. We reden dus maar wat naar het westen (bakje koffie/cola). Toen weer terug over iets andere weg (koffie/cola en wat eten). Even een Pasar Malam bekijken, een schilderijtje en fiets kopen en dan weer naar 'huis'. Wat rusten, dan even weg wat te eten en weer terug. Na rust het bed opzoeken en vandaag opstaan.

Gonnie vandaag even alleen op stap voor presentjes en ik zit hier rustig in het blog te schrijven. Ik koekeloer naar de vissen in mijn vijver en voer ze wat croissants, probeer in hoop iedere keer mijn DURE sigaar aan te krijgen en de teleurstelling weg te lachen, hoor op de achtergrond Pauw en Witteman.
Wat wil je nog meer? Met Oud en Nieuw hopelijk weer naar Egypte!,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten