vrijdag 16 september 2011

Andere serieuze zaken

Prijsvraag

Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van de Prijsvraag die ik op Facebook heb gezet. Maar De deelname van nu al 259 deelnemers kost me te veel tijd dus daarom ga ik eerst maar op de blog verder.
Zoals bijna iedereen al weet was de vraag: 'weet je hoeveel vissen er in deze vijver zwemmen?' en je moet kiezen tussen antwoord 'ja' of 'nee'. De winnaar krijgt een grote prijs! Korte samenvatting van regels: niet afkijken bij anderen, alleen IK mag worden omgekocht voor het goede antwoord, het antwoord precies ergens in december inleveren.
Om dingen nog helderder te maken heb ik uit de 259 deelnemers een paar gekozen om te zorgen dat jullie het snappen. Mevr. Agaath Huitema wilde eerste wat die grote prijs precies is voordat ze meedoet. Kort antwoord: GROOT en behoorlijk prijzig! Mevr. Marieke Vissers meende dat '40' het goede antwoord is. Na correctie meende dat het antwoord 'misschien' was. Het ligt dicht bij het goede antwoord! Het antwoord daarna blijkt een zgn 'TegenQuizVraag' te zijn die ik liever niet hier aan de rest van de wereld zal tonen. Een grote kans op de prijs maakt Mevr. Mir Fijth want haar antwoord was 'jaaaaaaaaaa' Ik verraad niks maar zulke inzenders hebben kansen op de prijs. Mevr. Trienke Poelstra, jullie allen bekend van de tv denkt het goede antwoord te hebben gemaakt met 'nee'. Ik zal er niks over zeggen maar of ze kans heeft op de prijs betwijfel ik. Ook telefonisch werden er zo'n 86 antwoorden gegeven maar via de telefoon accepteer ik niet en zeker niet van Dhr. Arie Faas.
Jullie zien dat deze willekeurig uitgepikte deelnemers het in ieder geval hebben geprobeerd! Haast is geboden want de WinterDecember is al op weg!

3 opmerkingen:

  1. Oke ik doe nu ook mee. Het antwoord is JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch even een opmerking van Dhr. A. Faas.

    Wat wil je nu eigenlijk weten?
    Op facebook staat hoeveel visseR....
    En nu heb je het ineens over visseN....

    Make up your mind.

    Volgens mij worden we in het ootje genomen.....

    En ik wacht met antwoorden tot 17 dec. 13.52 uur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De halve wereld zit zo langzamerhand op facebook, behalve ik.
    Kan hyves al niet eens bijhouden.

    Dus die vijver kan ik niet zien. Hoewel ik eigenlijk denk dat dat ook niet eens nodig is.

    Opmerking voor Arie: het zou me niets verbazen als hij iedereen in het ootje neemt en zich ondertussen stiekem zit te verkneuteren :).

    Wat is de bedoeling van gewonde soldaat?
    Komt daar ook nog een stukje onder?

    BeantwoordenVerwijderen