vrijdag 16 september 2011

Gerrit Jan

Gerrit Jan wil niet dat ik dit stukje over hem schrijf, maar hij slaapt, dus kan hij er niet veel over zeggen.
Ik wil even zeggen dat ik bewondering heb hoe Gerrit Jan met zijn ziekte omgaat.
Hij gaat langzaam achteruit en de diarree heeft hem weer een klap gegeven. Elke keer als hij maar iets krijgt, heeft zijn lichaam moeite om enigzins de balans weer terug te vinden.
Hij heeft veel hulp overal bij nodig en accepteerd dit. Als hij weer enigszins hersteld, pakt hij de draad weer op en met zijn humor ( flauwe grapjes) gaat hij de dingen weer aan.
Hij wil dan weer dingen ondernemen en laat zich door weinig tegenhouden.
Morgen gaan we weer een excursie doen. Tempel, batik dingen en het belangrijkste sigaren kopen. Die zijn hier namelijk niet te krijgen en zijn sigaren beginnen aardig op te raken.
De moed bewonder ik, toch maar optimistisch doorgaan, terwijl het lichaam het opgeeft.
GJ neemt nu zijn rust (na mijn strenge toespreking) en ik ga toch maar zwemmen in een zwembad twee meter hier vandaan en bedenk hoe bevoorrecht we zijn om dit nog met elkaar mee te mogen maken. Het is duidelijk, we genieten met volle teugen!!

Gonnie

2 opmerkingen:

  1. Respect voor jullie! Genietse met z'n tweetjes en bedankt voor de mooie kaart!

    Dikke tuut van Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het een paar dagen druk gehad op mijn manier en wat blogs gemist. Nu ingehaald.

    Heel veel respect en bewondering heb ik ook voor Gerrit Jan, maar ook voor jou Gonnie.

    Ik hoop dat jullie de overige tijd van jullie reis zonder problemen zullen kunnen genieten.

    Liefs en een dikke knuffel. Hinke.

    BeantwoordenVerwijderen