zondag 11 september 2011

Het 2e hotel(letje)

Is dit hotel nu een hotel of hotelletje, ik weet het niet meer, help me! Het is vergeleken met het hotel in Oeboed (Ubud) slechts 4 sterren. Het strand hier ligt maar liefst 50 meter van onze kamer af en we hebben maar 2 voor ons gereserveerde strandstoelen. Volgens mij is het hier wel 1 graad kouder ook en hier komt waarschijnlijk ook geen Tsunamie deze week. Ik denk over deze zaken een klacht in te gaan dienen bij 3DTravel!!
De reis van hotel naar hotel was niet zo goed want de gids sprak nauwelijks Nederlands dus hoe maak je zo iemand duidelijk dat je nodig moet piesen. Bij een bezoek aan een tempel onderweg zat hij achter de rolstoel steeds te vragen of we weer naar de taxi wilden. 't Is een prachtig land maar ze moeten allemaal toch wel het Nederlands beheersen na die vriendschappelijke tijd na de 2e Wereldoorlog?
Nu zit ik in ieder geval met een sigaar en koud water te genieten van de rust hier. De vakantietijd van Europa is voorbij en hun eigen vakantie moet nog beginnen. Gonnie heeft net gedoucht en ingesmeerd met insectenwerende zalf of zo, dus nu word ik opgevreten en/of plat gespoten door dat vlIegende tuig. Ik duik nu eerst onder de douche.
Morgen een rustdag, dan een dag de stad in te winkelen. Dan weer een dag rust en die dag erna naar het 3e en laatste hotel.

PS 1. Gonnie zegt net dat het strand maar 5 meter van onze kamertuin afligt. Alsof dat niet te ver is voor iemand met een handicap!

PS 2. Nog sterker. Ik lig hier nu even onder een schemerige hemel in mijn ligstoel te kijken naar de zee en dan zie ik dat het toch verder is dan 10 meter! En dan moet ik niet de opmerking horen dat het nu eb is. Zoveel dichterbij zal de zee dan niet komen. Ik koop morgen trouwens wel laarzen

PS 3. Nou is het helemaal erg! Liggen we hier op de ligstoelen wat 'meters' van de kabbelende zee terwijl het regent waar wij slechts zo'n 95% gedekt worden door de bladeren van de kokosboom, hoor ik van Gonnie dat het hotel tóch maar 3,5 sterren heeft! Ik denk erover maar op het strand te gaan slapen.

PS 4. Ter geruststelling: We krijgen wel een gratis massage morgen. Ik moet het wél eerst meemaken

3 opmerkingen:

  1. Tsjonge jonge GJ, wat vervelend allemaal. Zou zeker een klacht indienen (grijns).

    Het regent hier ook, maar ik heb helaas geen kokosboom tot mijn beschikking. Dat wordt dus binnen zitten.

    Leuk dat jullie de blog bijhouden. Geweldig om te lezen hoe jullie genieten.

    Liefs en knuffel. Hinke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gratis massage kan nooit goed zijn.Maar misschien zijn ze wel te bewerken. Dat gaat jou vast lukken. Geniet ervan!
    Liefs Agaath

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verhalen allemaal, maar ik wil het zien!!!
    Foto's dus van die massage!

    BeantwoordenVerwijderen