maandag 17 januari 2011

Naar huis!!

Beste mensen,

Vandaag schrijf ik weer een stukje in het blog,omdat ik de iPad al meegenomen heb naar huis.
Daar is Gerrit Jan het niet helemaal mee eens, maar jullie weten het mijn iPad is heilig.
Vandaag is duidelijk geworden dat Gerrit Jan morgen naar huis mag. We zijn allebei blij dat hij naar huis mag, maar vinden het ook erg spannend. Hoe zal het gaan thuis en waar lopen we tegenaan. Tegelijkertijd zitten we allebei in een fase waar de harde werkelijkheid van hier en nu langzamerhand doordringt.
Lastig om me deze heftige emotie in het hier en nu te leven en nog voldoende te genieten.
Dit gebeurt ook met ups en downs en zoeken naar rust en ontspanning en leven in het nu.
Het is zo groots wat Gerrit Jan te horen heeft gekregen en probeer dat maar een plek te geven.
Er is geen gebruiksaanwijzing hoe je daar mee omgaat. We leven alletwee op ons toppen van het gevoel en zoeken een weg om hier mee om te gaan.
Maar nu even praktisch, we krijgen thuiszorg van de buurtzorg en morgen gaan we kijken hoe we dat gaan invullen.
Spannend dus en we hopen ook dat we jullie steun de komende tijd krijgen.
Niet alleen in de moeilijke zaken, maar ook vooral praktisch.
We moeten de verhuizing nog afronden en een keertje boodschappen doen voor mij (Gonnie) is ook heel erg fijn.
We blijven de komende tijd dus een beroep op mensen doen en hebben die steun hard nodig.

Gonnie

6 opmerkingen:

  1. Als wij ergens mee kunnen helpen roepen jullie maar! (ik ben heeeeeel sterk en Edgar is heel handig)

    Veel liefs van Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Geejee en Gonnie
    Fijn dat GeeJee nu weer thuis is.
    Ik begrijp dat het nu echt gaat beginnen.We zullen even bellen om te horen wat we voor jullie kunnen betekenen,en waar jullie het meest mee kunnen helpen.
    veel liefs XX Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bericht om te lezen dat Geejee weer thuis komt. Maar dat helpen, hangt toch erg van het uur tarief af, je weet hoe ik ben ;>)


    p.s.

    je hebt mijn telefoonnummer aarzel niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik sluit me helemaal aan bij de bovenstaande berichtjes.
    En voor de goede orde, ik ben donderdag en vrijdag middag vrij.
    Boodschappen doen, poetsen enz. enz vind ik heeeeeeeeeel erg leuk. Ook kastjes peuteren vind ik het einde! ;)
    Dus bellen!
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit mij helemaal aan bij bovenstaande berichtjes.
    Natuurlijk ben ik gek op boodschappen doen en ook poetsen kan ik als de beste. Ook vind ik kastjes peuteren het einde ;)
    Dus bellen hoor en ik (wij) zullen ook bellen.
    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ha 2 berichtjes voor de prijs van 1

    BeantwoordenVerwijderen