dinsdag 25 januari 2011

Herstel

Hierbij weer een stukje uit huize Veldschans. Het positieve nieuws is dat het herstel langzaam maar zeker doorzet. Gerrit Jan is nog veel moe,maar onderussen loopt hij meer, regelt dingen en wordt weer wat de oude. We genieten van ons samenzijn en hebben vanacht weer eens bij elkaar geslapen. We leven bij de dag en elke dag is er weer een druk programma. Gisterenochtend zijn we weer naar het ziekenhuis geweest voor de stomazorg en dat was weer een nieuwe mijlpaal. In de rolstoeltaxi naar het ziekenhuis en Gerrit Jan voor het eerst naar buiten. Dat ging allemaal harstikke goed en voelt als een stap vooruit. Verder de hele dag in touw geweest met als afsluiting het bezoek van leen. Vandaag was hij iets meer vermoeid, maar ook nu weer een druk programma. Tien uur thuiszorg, half twaalf de fysiotherapeut en een uur onze werkster, ondertussen weer thuiszorg en de huisarts die langs kwam. Nu om zes uur ligt hij lekker te snurken en straks het avondeten. Zo verlopen ons de dagen, aan de ene kant worden we een beetje geleefd, maar genieten ook van alle warme belangstelling om ons heen.
Het is echt een feest om de post te halen en alle kaarten open te maken. Gerrit Jan heeft volgens mij wel honderd kaarten gekregen en dat doet hem erg goed.
Ondertussen zak ik wat in en begint mijn weerstand wat af te nemen. Beginnende verkoudheid en vermoeidheid, maar tussen de bedrijven probeer ik ook mijn rust te vinden.
Dat zich kenmerkt door veel te slapen.
Dus al me al gaat het goed op de Veldschans en we genieten na van al het bezoek die er de afgelopen week is geweest. Iedereen bedankt!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten