zondag 9 januari 2011

Herstel

Even maar een klein berichtje over het herstel van Gerrit Jan.

Langzamerhand gaat hij zich iets beter voelen.
Gisteren had hij erg last van zijn sonde
Uiteindelijk wilde Gerrit Jan hem er toch uit.
Het is nu afwachten hoe dat gaat. Hij zat vanmorgen voorzichtig te ontbijten en we wachten af of zijn maag het aan kan. De cathether is eruit en zo gaan hij kleine stapjes vooruit.
Ook heeft hij gisteravond even op een stoel gezeten en al was het een paar minuten, alle stapjes zijn meegenomen
Hij ziet er naar uit om misschien eind volgende week naar huis te gaan, maar dat is voor het moment even afwachten.
Hij geniet ervan om bezoek te krijgen, maar hou het kort, omdat hij nog snel vermoeid is.
Hij is harstikke blij met alle aandacht die hij krijgt, het doet hem goed. (en mij ook).
Schroom ook niet om na zijn bezoek langs te komen op de Veldschans 11. Ook mij doe je daarmee een plezier.

Gonnie

2 opmerkingen:

  1. Foekje
    Blij om te horen dat het weer een beetje verder vooruit gaat. We vonden het ook fijn om hem gisteren weer te zien. Ik weet nog niet wanneer we weer langskomen, maar dan komen we ook zeker bij jou langs Gonnie.
    XXX en natuurlijk een goede dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerrit Jan,

    Veel beterschap en sterkte daar! Ik heb zelf helaas nog niet kunnen langs komen ivm mijn griepje. Maar hoop en ga dat zeker zo snel mogelijk doen!

    Bert

    BeantwoordenVerwijderen