donderdag 8 december 2011

Mededeling

Even wat kleine mededelingen op het blog. GJ gaat dus hard achteruit en we gaan het laatste stukje in van zijn leven. Moeilijk voor GJ omdat hij afscheid moet nemen en uitgeput is.
Wij concentreren zich nu volledig op GJ en hebben met hem besloten dat hij geen bezoek meer kan ontvangen. Het is te vermoeiend en uitputtend voor hem. We houden het bij een kleine kring. Familie en intieme vrienden om zo de laatste levensfase zo plezierig en zinvol te laten verlopen. Bellen naar GJ zijn telefoon heeft weinig zin. Hij leest zijn berichtjes niet meer en neemt de tel niet meer op. Jullie kunnen mij wel bellen. Mijn nummer is 0640728136
Ik neem vaak niet op, maar kijk wel regelmatig wie er gebeld heeft en neem daar contact mee op. Berichtjes zijn beter en ik probeer het blog een beetje bij te houden. We worden een beetje geleefd en laat alles gaan om nog mooie momenten met GJ te hebben.
Ik hoop op enig begrip daarvoor.
Liefs Gonnie

1 opmerking:

  1. Ben zo blij dat ik hem in het ziekenhuis nog even opgezocht heb en met hem gesproken heb.
    Ik had toen nog hoop dat hij weer op zou knappen en nog wat meer tijd zou mogen krijgen.

    Heb alle respect voor jullie beslissing om geen bezoek meer toe te laten. Ik had ook niet anders verwacht.

    Ik wens jullie en jullie familie heel veel sterkte en hoe verdrietig het ook is een mooi afscheid.

    Geef hem alsjeblieft nog maar even een hele hele dikke knuffel van mij.

    Liefs, Hinke.

    BeantwoordenVerwijderen