dinsdag 20 december 2011

Einde.

Gistermiddag is GJ overleden na een prachtig afscheid!!!

6 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd!

    Ontzettend veel sterkte.

    Hellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Gonny.

    Zopas de kaart gekregen.

    Denk aan je.

    Liefs, Hinke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herinnering.

    Net terug van de afscheidsdienst van Gerrit Jan.

    Toen het bericht me bereikte dat hij mij nog heel graag een keer wou zien vond ik dat best wel heftig.
    Hij zou immers niet zolang meer leven.

    Maar omdat ik me wel vaker afgevraagd had hoe het met hem zou zijn heb ik hem, na wat heen en weer gemail, opgezocht.

    Het was eigenlijk net of had ik hem gisteren nog gezien. Het voelde meteen heel vertrouwd.

    Hij was wel wat directer geworden. Recht voor de raap.
    Hij vertelde me de dingen die ik vanmiddag ook weer gehoord heb.

    Hoeveel hij van Arne Jan, van Gonnie, van zijn familie hield.
    Hoe hij genoot van de door hem georganiseerde bbq´s en de mannendagen.
    Hoe fijn hij het vond dat hij nog dingen met zijn vader uit had kunnen spreken.
    Hoe hij zijn weergaloze humor deelde met zijn moeder.
    Zelfs de kunst waar hij van hield heeft hij me laten zien.
    En natuurlijk steeds weer het mooie leven dat hij gehad had.
    Toen ik, net als Arie, opperde dat hij ook veel tegenslagen gehad had wou hij daar niet zoveel van weten.
    Ik moest het leven plukken gaf hij me nog als raad mee.

    Ik ben verdrietig dat hij er niet meer is. Had hem zo graag wat langer gegund.
    Maar ik ben ook blij dat ik dit nog heb mogen meemaken.

    Hij heeft een onuitwisbare indruk op me gemaakt en ik zal hem nooit vergeten.

    Gonnie, Arne Jan en familie heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag 31 december.
    Laatste dag van 2011.
    Ondanks dat ik je niet ken, Gonnie, wil ik je toch een ontzettend positief 2012 toewensen.
    Helaas zonder Gerrit Jan.

    groeten Hellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag pas op internet gezien dat Gerrit Jan is overleden. Niemand weet verder wie ik ben, maar hij heeft veel voor mij betekend. Ik wens iedereen heel veel sterkte met het verlies van deze bijzondere en lieve man.

    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag is het de geboortedag van Gerrit Jan.
    Wat wou hij nog graag 55 jaar worden. Het heeft helaas niet zo mogen zijn.
    Gonnie, Arne Jan en familie heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.

    Hinke.

    BeantwoordenVerwijderen