zaterdag 10 december 2011

Idee!!

Sinds vandaag hebben we toch nog een kerstboom neergezet. Al die emoties en zware dingen toch nog even wat licht. Het is een kerstboom met nu nog alleen lichtjes. Een kale boom dus.
Ik had bedacht dat het bezoek dat nog wel bij GJ komt, misschien iets leuks voor in de boom kan meenemen. Een bal of iets met betekenis, dat in de boom gehangen kan worden.
Mensen die niet meer op bezoek komen, kunnen misschien iets sturen. Een briefje met iets erop, wat GJ voor hun betekend heeft.
Is maar een idee en ik hoop dat het wat vorm gaat krijgen. Dan krijgen we toch nog een volle boom die wat licht geeft in deze donkere tijd.

Een kerstgedachte

Gonnie

1 opmerking:

  1. Weet niet precies wat te zeggen maar dat het afscheid nu aanstaande is heb ik ook van Arie onlangs vernomen . Woorden schieten te kort. Maar wat ik via deze manier nog even kwijt wou is dat GJ en ik niet vrienden, in de zin van regelmatig bij mekaar over de vloer komen ,waren maar die keren dat we bijelkaar waren was de klik enorm. Vriend, Gonnie en allemaal ik wens jullie alle kracht . Peter

    BeantwoordenVerwijderen