dinsdag 15 februari 2011

It's time to party

Er komt een wat moeilijker tijd maar er is nog genoeg tijd om te feesten!

Komend weekend is er weer eens een zwagerdag waarop klusjes uitgevoerd worden en dat er na afloop wat eten en drinken zal zijn. Verder geen details hierover en mij kan niks verweten worden als het weer eens mis gaat.

Verder komt er binnenkort een 'pokermoment'. Mark (u weet wel, mijn as. stiefschoonzoon) is een pokeraar en wil hier graag een keer pokeren. Ik kan het hem niet aandoen om deze wens niet in vervulling te laten gaan en ik ben me aan het voorbereiden om dit te regelen. Er moeten dus medepokeraars komen. Ook moet ik aandelen verkopen voor de inzet. (AEX is nu nog maar 370,31 punten!)

Maar het belangrijkste feest is het vieren van de verjaardag van Gonnie en mij op zaterdag 26 februari. Het is natuurlijk te begrijpen dat we mijn verjaardag vieren want ik ben de dag ervoor, 25 februari jarig. Maar we vieren ook de verjaardag van Gonnie omdat haar verjaardag op 4 januari niet door ging ivm mijn operatie. Eigenlijk is het goed dat we de verjaardagen samen vieren want dat benadrukt een beetje dat we sinds de verhuizing echt samen zijn. De de verjaardag samen vieren is dan ook leuk.
Die feestdag verwachten we de familie van Gonnie en mij en dat is meer dan genoeg! We hebben een groot appartement maar er is niet meer een tuin om even lucht te happen. Er is natuurlijk wel een parkeerveld! De echte liefhebbers van frisse lucht kunnen zich daar ook even vermaken. Zelf warme kleren, paraplu, stoelen en tafels meenemen. Vergeet dan niet je ID-kaart mee te nemen want in deze elitebuurt rijdt de politie argwanend rond.
Vrienden kunnen beter op een andere dag komen. We wachten wel af wanneer zij hun kado willen geven.

Dat brengt me gelijk op een ander belangrijk punt: onze verlanglijst. Het is jammer dat sommige mensen denken dat we alles al hebben maar het huis was erg duur en de aandelen zijn nog steeds laag. Je hoeft echt niks te geven maar we houden we een lijstje bij waarmee we zullen bekijken wat we op jullie verjaardag zullen geven. Dus voor je eigen bestwil: hoe duurder hoe beter.

3 opmerkingen:

  1. Na het verhaal van Gonnie hieronder gelezen te hebben begrijp ik dat het weer goed met je gaat gelukkig, je bemoeit je weer met veel te veel dingen... Fijn dat je je zo lekker voelt. Trouwens wanneer verwacht je je feestnichten Vanessa en Trienke op je verjaardag? ;)
    Je hebt gelijk, geef maar een knalfuif! Maar niet te veel sigaren roken en whiskey drinken hè!
    Groetjes van Trienke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mark is z'n kaarten al aan het schudden, dus bereid je maar voor;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. begrijp ik het goed?????
    heb ik het goed gelezen???/
    as stiefschoonzoon????

    GAAN JULLIE TROUWEN?

    en natuurlijk komen we op jullie feestje

    BeantwoordenVerwijderen