zaterdag 26 november 2011

Ja hoe gaat het?

Het is voor mij niet meer duidelijk hoe gaat. Goeie dagen, slechte dagen. Geen koorts, wel koorts. Wel wat eten, niks eten. Twee stapjes vooruit een terug. Zo is ongeveer de stand van zaken op dit moment. Voor mij is het niet duidelijk welke kant we op gaan. GJ is voornamelijk moe en zelf even in de stoel zitten kost hem veel energie.
Hij baalt er zelf flink van en wil graag veel meer. Ondertussen loopt het infuus door en komt de buurtzorg 3 keer daags. Wat me wel opvalt dat hij weinig drukte om zich heen kan hebben. Een uurtje bezoek is vaak te veel op een dag. Willen mensen als ze op bezoek komen daar rekening mee houden. Natuurlijk overleggen met mij, maar ook tijdens het bezoek GJ zijn rust gunnen.
Gonnie

1 opmerking:

  1. Fijn dat je weer even wat neerzet Gonnie.
    Kan ik ook op de hoogte blijven, want ik leef met jullie mee.
    Hoop dat de stapjes vooruit de overhand zullen krijgen.

    Liefs en knuffel. Hinke.

    BeantwoordenVerwijderen