zaterdag 25 juni 2011

Ma aan het logeren en spelen met de wii

2 opmerkingen:

  1. Hallo kanjer.

    Ben nog op vakantie (morgen gaan we weer naar huis).
    Heb alles gelezen op de oude p.c. die ik mee gekregen heb van een vriend.

    Ik ben onder de indruk van jullie moed en jouw humor die je, ondanks de heftige dingen die je moet ondergaan, toch niet verloren bent.

    En Gonny wat goed van jou dat je aan durft te geven dat je ook steun kunt gebruiken.

    Heb de lichtshow gezien zonder geluid. Dat kan niet op dit oude ding.
    Maar zo krijg ik natuurlijk wel een indruk.

    Ik vraag me af wat voor spelletje je op de Wii speelde.

    Ik wens jullie en jullie familie heel veel sterkte.

    En binnenkort maken we een afspraak en kom ik jullie opzoeken.

    Knuffel van je jeugdvriendinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das mien man op u achtergron!!!!
    XXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen